...


skulle sova tidigt idag. inte lyckats hittills. känner mig febrig, gjort det i några dagar nu - coming and going. läser fortfarande för mycket; Philip Pullman Ginnys rike, David Levithan Ibland bara man måste, Niklas Krog Ingen rädsla och Turk & Ayla, Sonya Harnett Skuggan av den randiga tigern, Stewart/Weisman/Brigg Cathys bok är böcker som passerat de senaste dagarna.


är ganska grinig. säger saker som jag inte orkar mena egentligen. är trött på folk som söker kontakt trots att jag med alla tecken skriker NEJ TACK. Önskar mig ibland tillbaka till hemligt nummer, tillbaka till det okända. fast det är nog mest för att jag är så trött på mig själv. alla missförstånd. allt skit. trettio osvarade brev från Berlin.



Its a quater after one, Im a little drunk and I need you now



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback