Dont speak


Vill skriva om min bror, som jag inte längre vet om jag har.
Vill skriva brev till min morbror trollkarlen, fråga om han hittade sitt Narnia, sitt paradis. Fråga om han är lycklig nu.
Vill skriva mail till pojken med de för stora händerna. Förklara att jag aldrig hade honom utan det var han som hade mig.
Vill skriva brev till honom, i stugan mellan de täta skogarna & djupa dalarna. Ett förlåt och 'saknar du mig än' när regnet slår som mest ihärdigt mot rutorna.
Vill skriva brev till henne utan adress i Berlin. En förklaring och en anledning.



Kommentarer
Malin

aaw tack :)

duuuu. har man rätt att vara sur på sin pojkvän som typ inte frågat under hela dagen hur man mår, samt som inte ringer (förrän antagligen sent) fastän han vet att man inte har sovit på hela natten ?

jag stör mig hahah

kramar! :)

2010-08-09 @ 21:19:13
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback