A little stress


"Vill du ha en reklamfri blogg?" frågas när jag loggar in. "Nä, jag vill ha en fungerande blogg" tänker jag. 2006 började jag blogga på blogg.se & jag har för det mesta varit nöjd, förvånande nog. Men jag stör mig lite på att det just nu inte riktigt funkar - flera gånger får jag publicera inlägg två gånger för att det inte publiceras första gånger. Inlägget jag skrev igår fick jag göra så med, det publicerades egentligen 14:12 idag. & sånt gör mig lite trött. Det får gärna ta ett par minuter innan det syns, men inte mer än tolv timmar... Börjar irritera mig lite..

Har varit på jobbet, kom nyss hem & har precis tryckt i mig en hamburgare. Klockan nio hade vi möte med kommunen om ridvägarna på berget, mest formalia, kändes det som. Jag hade siktat på att vara hemma vid 12 & dessutom ha ridit Pieces då. Det har inte riktigt gått så bra. Försöker få Mikki att skritta ut med mig senare idag, borde verkligen börja läsa böckerna & fundera på uppgiften, speciellt då jag jobbar 8.30 till 14.00 i morgon :|



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback