Oh they say there should've been more


Jobbig dag.. Inlämning 1 i andra kursen är nu inlämnad. Skönt! Var lite drygt i slutet & jag fick en himla ångest när jag kikade på de andras texter. Verkar bara vara jag som är obegåvad.. Suck. & nu har jag precis slutat fixa med funktionärsschema för imorgon, inser att det kommer bli tight om inte fler dyker upp.. Får hoppas.. Ska upp om alldeles för få antal timmar & borde sova + att Benjamin snart dör på grund av lite batteri. Får nog vara bra såhär, om jag ska palla mig upp halv sju i morgon.

Om bloggen är lite död i helgen så är det för att jag är för trött för att blogga, vilket är normalt under en nationell tävling med 870 starter...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback