No ideas, no ideas, no ideas.


Skrev två a4-sidor manus igår, vet ännu om om det finns en story,
någonting som knyter samma allting. Vet inte om det finns en dramaturgi, vet ingenting om personerna; eller kanske,

midvinternatt
skrikande samvete och någon som kör alldeles för fort över en klippkant, ut, bort & över i oändligheten. Om att älska människor som inte älskar livet. Att det ibland är döden som ger oss en anledning till att leva.

Jag vet inte än, kanske blir det bra, kanske blir det inte alls så bra. I have no idea. Min skrivare krånglar fortfarande, jävla skit. Igår uppfann den osynligt bläck, idag skriver den på ett eget språk eller randigt. Jag har matat den med bläck, men pappa ska köpa ny patron. Kanske funkar då. Hoppas det. Borde skriva, borde läsa igenom uppgifterna till mina kurser.. Men jag vill till stallet & klappa på Loke & Viska. Älskade djur.

Dags att göra något kreativt, uppdatering kmr ev efter styrelsemötet, beroende på hur lång tid det tar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback