I dina ögon; jag trivdes bättre i dina ögon


Har bara så jävla ont just nu. Lyckades stuka foten rejält på vägen hem från stallet igår; skulle släppa ut hästarna, och eftersom hagen ligger mellan mitt hus & stallet så stängde jag hagen på vägen hem. Det var mörkt & lerigt & allmänt blä. Med några meter kvar så trampar jag snett & hör bara hur foten knakar till för att sedan göra jävligt ont. Detta är inte exakt första eller andra gången jag stukar foten, så jag tänker bara på att försöka gå så normalt som möjligt. Lätt... Väl hemma kommer ispåse fram & jag sitter i soffan med is ett tag, konstaterar att "detta var ju inte så farligt". Fem timmar senare ligger jag & kvider i sängen för att det gör så jävla ont. Har knappt sovit en blund på grund av värken. Foten är nu ganska svullen & har en grön/blå-aktigt färg. Väldigt snyggt. Kryckorna är framme & det är bara att bita ihop. Av alla gånger jag stukat mig så är nog detta den värsta (kanske var första gången värre, men det var en himla massa år sedan). Jaja, vi får vänta & se vad som händer.. Jävla skit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback