Lite ångest såhär på lunch-kvisten.


Sökt två utbildningar på Örebros uni idag. Insåg att sista ansökningsdag var på torsdag, och jag vill gärna ha något att göra till våren. Dock är det fortfarande bara strökurser & dessa två är bara backup ifall jag inte kommer in på mitt förstahandsval, skrivarlinjen på Österlens folkhögskola. Måste ialla fall komma på vad jag ska bli inom en snar framtid. Orkar inte hålla på såhär. Vet inte alls. Vet inte alls. Måste leta upp min telefonräkning som är i röran någonstans. Måste städa mitt rum. Måste plugga. Måste motionera. Måste ta hand om mig själv. Måste sitta i möten. Måste svara i telefonen.

När slutade livet att vara KUL?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback