Its not my day today


Det började med att jag inte orkade gå upp. När jag väl går upp SNÖAR det utanför fönstret. Jag älskar snö, missförstå mig inte, men inte än! & desstom var det inte såndär virvlande snö utan underkylt regn. Sedan när jag dukar undan frukosten tappar jag ett glas halvfullt med O'boy. Så det var bara att börja plocka glassplitter.. Hoppas resten av dagen blir bättre, annars vågar jag fan inte gå hemifrån. 

Jag saknar en massa människor, inser jag när jag får mail & läser deras bloggar från fjärran länder. Skicka en vit duva så ska jag hitta alla ord jag vill skriva till er! & kom hem och hälsa på snart, det blir en lång & kall vinter utan er.. Julie.. kom hem så vi kan sitta på caféer och dricka varm choklad när snön knackar på dörren.. Jag saknar er! & Julie; vi måste börja maila & jag ska skriva ett inlägg till bloggen så snart jag hittar tiden! Jag låvar med å!


En liten tröst är att det ialla fall ska vara sol i morgon enligt SMHI, & omkring 7-9 grader. Visst gillar vi det, Emma :) Nu ska jag göra mig iordning och vänta på att Angeliqa ringer mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback