Gäsp...


har precis serverat min lagom bakis pappa frukost.. Ska snart till stallet, jag & Emma ska rida ut på Silver & Tammie vid tolvtiden.. Sedan är det ponny ligan och Halloweenkväll! Har typ tusen saker jag ska släpa med mig, men det får gå.. Har ju Douglas :)

Red ut på Silver igår, Emma satt på Caluha.. Det gick bra, han var glad och ville springa lite fortare än vad han fick - han skrittas fortfarande bara. Sedan på kvällen skulle jag ha ridit Loke, men ett missförstånd senare satt jag på Nero. Han hade stått med på tre ponnylektioner, varav noll ryttare dök upp.. Så han fick stå ut med mig - stackars ponny.. Han tog inte skänklen rikigt, så jag sparkade till honom lite med sporrarna, vilket gjorde att han flög i luften och efter det så skuttade han varje gång jag la om skänklarna.. Suck, dessa ponnies. Så han var mer som en bumbibjörn än en ponny.. Men det gick hyfsat.

Nej, nu får jag nog sätta fart om jag ska vara i tid till stallet..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback