A nothing-day, a nothing at all-day


Hur fan har klockan hunnit på halv ett? Jag ligger i sängen. Vart ute med hunden, ätit frukost och gått tillbaka till min älskade säng. Hade det inte varit för att jag måste till stallet så hade jag nog legat här.. hela dagen. Ska läsa en bok, eller kanske två, och sedan vid klockan fyra ska jag till stallet. Jag ska hoppa Loke på pay'n jumpen. Först var det så att jag & Icka hade en liten pakt, typ "hoppar du hoppar jag", men hennes ponny tajmar allt och blir halt sisådär tre dagar innan. Så nu är jag i smeten helt ensam. Icka har iaf lovat att fika med mig efteråt, så något finns det att se fram emot.

Jag läser bloggar av människor som lyckats med att ta sig härifrån. Jag vill också. Bara någon annanstans än Halmstad.

Det blåser igen, blåser alltid i denna staden. Jag kan leva med blåst & jag kan leva med regn, bara inte samtidigt.

& nu ska jag & syster yster baka chokladrutor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback