Hästgrejor


Har inventerat mina hästsaker.. Inser att det är fascinerande att jag tappat bort hönät, två longerlinor och en jävla massa borstar, samt ett par bett. Va fan liksom.. Sitter och har lite panik över att jag inte har riktigt koll på var min huva är, har inte sett den sedan hästens dag tror jag?! Får nog skaffa mig lite koll på mina hästsaker.. Kan inte heller hitta mitt ländtäcke :( Typ en hel kasse med saker som är borta - vet att jag haft fyra svarta fleecelindor men kan bara hitta två? Funderar på om några saker försvann för typ fyra år sedan då Baroness fick med sig en del av mina saker utav misstag? (ni förstår min icke existerande koll?) Till Gekås snart & köpa en del nya borstar & sånt..

Funderar på en hästblogg.. Men vi får se hur det blir med det - orkar ju knappt hålla stallmaffian vid liv..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback