Take me away (nobody can break hearts better)


Var på Gekås idag, mycket folk, lite plats, mycket knuff och köra på med kundvagn och annat jobbigt. Har mest haft tur när jag varit där innan; idag hade vi inte lika mycket tur... Men lyckades hitta lite saker dock; två koftor, ett par joggisar, en väska till min kamera och nagelsaker.. Spenderade mycket av tiden bland hästsakerna, Loke har nu fått ett skrittäcke i fleece (antagligen lite stort - fanns i strl. 125 & 145..) som vi ska ha när vi är ute i höstrusket.. Köpte även hästgodis, longerlina och lite annat smått och gott :) Tyckte inte att de hade så mycket som tilltalade mig - eller så har jag blivit kräsen.. Dock är en av koftorna über mysig - jag kommer antagligen spendera halva vintern i den, gos!

Gick upp till stallet efter fått lite mat i mig - var helt slut egentligen, men som vanligt mådde jag bättre efter spenderat ~2 timmar i läktarkylan och klappat lite på Loke. Funderar på att klippa + rycka man i helgen.. Skulle egentligen behövas lite, men vi får se, känns som om det var så nyligen jag klippte honom.. Markarbete i morgon på lektionen - hoppas på att få "min" ponny - men vi får väl se :) Nu ska jag sova, upp och plugga i morgon & vara en duktig student.. Plus att mitt rum börjar se ut som en höststorm igen - någon som är förvånad?

Varit ifrån min ponny i tre timmar - saknar den redan. Suck. Det här kommer gå ut helvete :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback