Så trött, så tung, en gissningsdag


Varit uppe sedan 10 och pluggat, med små undantag. Just nu snurrar allt, jag har ätit för mycket ipren och för lite mat. Har gissat en hel jävla uppsats igen, men så går det när man föddes med lågt IQ.

Bright Eyes "A perfect sonett" följer mig som ett mantra. Jag tror jag vet det mesta nu, två vigelsringar, en häst som aldrig blir min och ett tappat vinglas. Något stort är på gång, men jag vet inte vad, än. Kan inte se det. Vill inte se det. Jag ska läsa, hela jävla jullovet ska jag läsa. Jag jobbar julaftonen, så jävla skönt - hatar julen. Det är det värsta på hela året, julen. Jag älskar vintern, men julen är inte bra.

Nu ska jag gissa lite till på min uppsats, sedan lägga ut den & sova. Helt utmattad, inte kunnat sova, inte kunnat äta ordentligt de senaste veckorna.



These are the days that I've been missing
Give me the taste, give me the joy of summer wine.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback