Coat Check Dream Song


Lyssnar på Bright Eyes, har precis sorterat tvätt och lite böcker.. Kanske borde äta lunch snart. Gekås i morgon, måste skriva en lista, måste komma på vad jag behöver för något. Längesedan jag var där nu.

Kollade på Narnia igår, kan inte låta bli att totalt älska den filmen. Så underbar. Nu vill jag bara se tvåan också :) och läsa alla böckerna! Ska läsa lite senare, mestadels studielitteratur, men kanske hinner med något annat också. Borde även gå ut och gå en sväng, klappa lite på ponnyn och säga hej till folk. Men vi får se vad som hinns med, först på listan är handlingslista, sedan promenad och sedan läsa.

Ska även sortera saker på datorn någon dag, när jag har ork och lust. Så mycket skräp. Suck.



Kommentarer
Annah

Du o Loki ser fina ut på pay & jump-filmen, såg ju lätt ut! =) snart måste du följa med och rida på Medvind, jag kidnappar dej o kör hem dej efteråt hehe. Vi hörs, kram

2009-11-13 @ 00:24:13
Reiyu

Tack :) Du får kidnappa mig när du vill! (bara jag slipper gå från Tiarp) ;p Kram

2009-11-13 @ 00:36:33
URL: http://reiyu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback