And we live in a city of constant rain


Det regnar igen, jag sitter nere vid köksbordet och hör hur det smattrar så härligt mot rutorna. Vinden ligger på lite idag & det regnar eller blåser alltid i denna staden, helst båda på samma gång. Kom nyss in från ha varit ute en liten runda, mitt hjärta mår bättre och jag känner mig lite piggare. Har knappt hostat idag utan känner mig bara seg. Lite mys i sängen med en bra bok ikväll, kuddar & en kopp té låter bra för ikväll. Får se om jag kan börja skriva på uppsatsen snart, börjar få lite panik för att jag inte börjat med den än.. Men kan man sno ihop 10k tecken på en dag så ska jag väl kunna knåpa ihop en uppsats på en vecka ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback