We left before the dust had time to settle.


- (tankarna)
Just nu finns det bara en tanke i mitt huvud;   sömn

Allt snurrar och jag är så trött. Samtidigt kretsar det så mycket kring mig - mycket stall och för första gången så säger jag nej. Kan jag inte bara få ta studenten ifred? Kan jag inte bara få ägna två veckor åt de jag nästan spenderat de senaste tre åren med? För det är vad jag vill nu. Detta är den första gången jag sätter skola/vänner framför jobb - låt mig göra det utan att behöva motivera. Jag har söta människor i min klass som jag vill ha kul med in i det sista.


Lisa behöver semester - Lisa behöver sova åtta timmar i sträck och få lite rutiner och inte blogga klockan 1 på natten... Så många liv att leva -  hur väljer man?

+ (lyckan)
Loke var söt och fin idag. Hade bra galopp men var lite spänd... Min älskade ponny, min älskade klippa, jag kommer sakna dig den dag då du försvinner. Jag saknar dig redan nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback