Trying to put things together,


finding new ways.

Är trött, har jobbat nästan hela dagarna både lördag & söndag, har varit helt slut & bara glott på datorn eller TVn när jag kommit hem. Nästan lite imponerande, jag brukar fan inte kolla TV spontant.. Innan såg jag tre avsnitt av Bones, säsong 1 (julklapp från pojken min :*) Ska sova snart, borde försöka komma inom bibblan och onoff i morgon, ska lämna tillbaka böcker på bibblan & se om onoff har någon mobil kvar till mig.

Idag har jag först slappat lite, datorn och lite TV och allmänt göra-ingenting. Sedan gick jag till stallet vid 5, började med att gå lite med Pieces i ridhuset, sedan släppte jag Crissie för att sedan rida lite på den.. Efter det försökte jag longera Sandor - enligt Sofia skulle han helst trava i lugnt tempo på en volt. Ehm, så fort den kom mer än två meter ifrån mig så började den flyga i luften. Kul... Sedan skulle jag ju rida lite på den också, men det gick faktiskt hyfsat - behöll inspänningen lite. Och sedan fick även Loke lite uppmärksamhet - han blev lite borstad, ryktad; bortskämd helt enkelt ;o

Ska försöka läsa lite mer, skriva lite mer på boken de två kommande veckorna, vi får se hur det blir, hur insiprerad jag blir. Reserverar mig för eventuella stavfel i texten, orkar knappt hålla ögonen öppna ;o God natt världen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback