Just a regular day...


Inget koffein idag så jag kör på socker & choklad. Helt jävla slut. Kom hem, åt en smörgås med en jävla massa ost och sedan har jag bara suttit här. Funderar på att släpa in datorn i sovrummet och starta en film. Sprang med Loke i stallgången innan, Maggan tittade på honom och han haltar inte längre, vilket betyder att han kan börja promeneras :) Annars har väl dagen varit sådär - känns som om jag varit överallt & julshowen gick sådär - det flöt på bra men bättre planering hade inte skadat.

Lilljul igår, nothing special, farmor orkade vara med lite - hade inte sett henne på länge och hon har blivit så skör. Lite skrämmande, men hon blev i alla fall glad över målningen (solros). Är nu även "endast" tolvhundra kronor ifrån en ny mobil.. Ska vi bara se vad det blir efter den tjugofjärde.

I morgon blir det plugg, stall och lite allt möjligt. Tydligen ska jag ut med hunden för min syster blev såååå upptagen; skulle inte förvåna mig om hon sover hela dagen igen... Nej fan, kanske ska göra något vettigt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback