All the wild horses


<Gäsp> Ingen uppdatering igår.. Slutade med att jag red fyra hästar ist. Men det vart kul, även om Sandor & Silver rundan inte var jättelyckad. Började med ett litet möte i typ.. 10 minuter? med Janne, sedan gick jag till Mikki & Emma som satte ihop träns, sedan lunchade vi & pratade med Sofia. Efter det gick Mikki hem och jag & Emma bestämde oss för att rida lite hästar. Vi började med att rida ut på Silver och Sandor, inte jättekul då det var levande träd (militärer) lite överallt. Efter vi avklarat dem red vi lite på Loke & Merlin på gräsbanan, Loke var superfin och gjorde klockrena byten som han egentligen inte kan... Hoppade lite på banken och så. Superkul, superfin. Sedan red vi Zeus och Frida, istort sett de jobbigaste pållarna, Zeus sadel är den obehagligaste som finns.... Efter det var det dags för Nero & Tammie, det gick hyfsat även om Nero mest ville slänga av mig för att han var lite sur (långa ben, långa sporrar). I dag gäller istort sett samma deal, Mikki & Emma & jag, fyra hästar var. Kommer bli skoj :)

Nu på morgonen ska jag til Hööks, behöver nya ridbyxor :o

C ya ppl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback