; silence, reading


Februaris bokköp: 
* Jag är femton år och jag vill inte dö av Christine Arnothy
* City of thieves av David Benioff
* Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld
* Catching Jordan av Miranda Kenneally
* Yarden av Kristian Lundberg
* Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag av Sara Ohlsson
* You Against Me av Jenny Downham
 
(ja, jag tjuvstartade februari lite på grund av erbjundanden)
 
Böcker jag väntar på från bibliotek:
* How to save a life av Sara Zarr
* The Indigo Spell av Richelle Mead
* The magicians av Lev Grossman
Beautiful creatures av Kami Garcia
* Just one day av Gayle Forman
* Notorious nineteen av Janet Evanovich
 
Läser just nu Medealand och andra pjäser av Sara Stridsberg. Genimänniska. Vill sno hennes språk & bära det med mig nära hjärtat. Har ni inte läst Drömfakulteten eller Darling River än så gör det. 
 
Nu ska jag skriva paper som tillsammans med mig måste befinna sig i fysisk form i sal Newton halv nio imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback