; jag är den som skall komma


Adlibris uppmärksammade mig på att Johanna Nilssons nya bok Jag är den som skall komma släpptes idag, mer info om boken finns här eller på adlibris sida. Johanna är en sån författare som jag följt under flera år; från det att jag läste Hon går genom tavlan ut ur bilden på högstadietiden, de flesta av hennes böcker har jag läst från pärm till pärm på några timmar. Jag la in en reservation på boken på bibliotket här i Växjö, så får se när jag får den. Konceptet är egentligen ingenting som lockar mig, hade det varit en annan författare hade jag antagligen inte brytt mig om att läsa - är inte det lite diskutabelt? Hur man oftast är villig att gå utanför sin comfort-zone när det gäller ens favoritförfattare? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback