; recent events


På väg till sängen, dagen har gått fort och varit ganska full av händelser.. Började på praktiken (börjar luta mer och mer åt skolbibliotek - så himla roligt!), sedan fick jag laga mat när jag kom hem för att ingen annan ville göra det och efter maten åkte mamma & jag till Amnesty och loppisen där för att kolla på stolar. Hittade ganska breda, stabila stolar som jag tog tre av; med dyna blir de nog bra att sitta och plugga på.. "Råkade" även få med mig sisådär tolv böcker hem; hittade många fler som jag ville ha men har blivit kräsen, plus att många böcker tyvärr var i väldigt dåligt skick.
 
Ska försöka att blogga lite mer imorgon och eventuellt hinna läsa en bok eller så.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback