; thoughts swifting through




Home is wherever I'm with you..
Home is wherever I'm with you..



(ibland
tänker jag på hur det hade kunnat vara
hur vi hade kunnat ha det
för jag villvillvill också ha en såndär fin
kärlekshistoria att berätta
vill också ha ett hjärta som
har slagit för fort på grund av en person
vill fjärilarna, kvällarna i soffan då man aldrig
kunde ligga nära nog, dagarna man inte säger någonting
men på något vis ändå säger alldeles för mycket;
men det var aldrig menat att vår historia
skulle vara så, att den skulle få ett lyckligt slut)


& jag är egentligen inte arg på honom
jag är mest tvärförbannad på mig själv
& hur långt jag lät det gå
hur mycket jag anpassade mig.
&
det
    gör
       jävligt
        ont
     att
inse.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback