A good one, for once


Det har varit en bra dag idag, för ovanlighetens skull :)

* läkarna tror på mig (är fortfarande helt förvånad) & fortsätter leta fel med handen
* syster yster ringde & sa att jag får katten Ellen om jag vill
* Pices var fin & snäll
* Poetry slam var precis så roligt som jag mindes det (blev sjukt sugen själv..)
* Träffade Pernilla som jag inte sett sedan nyår & vi "lekte" jury :)
* Winnerbäcks låt "Nästan Perfekt" kom på mobilen när jag gick hem & jag tänkte att ja, det stämmer nog
* Smsat med söta vänner & pratat med sötaste Thulie på msn
* Mamma berättade att hon tänkte köpa en cykel till mig av sin moster (har tyvärr insett att Douglas inte kommer klara ett till återupplivningsförsök..)
* Hittat boken "Hjärtans Fröjd" för ynkaynkaynka femton kr på Bokia

Jag behövde verkligen det här. De senaste dagarna har mer liknat berg- & dalbanor än liv. Antar att det blir så ibland.


Saknar dig, min knaskatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback