♫ Shoreline


Egentligen gillade aldrig mitt 14åriga jag Broder Daniel, även om jag försökte (var nästintill brottsligt att inte gilla BD om man hade liknande stil som mig). För brötigt. För mycket synt. Så när Anna Ternheim gjorde en cover på den låten Shoreline med den finfina texten så var jag ganska såld. Lyssnade på denna under många promenader. Tyckte ganska många dagar att meningen oh this town, kills you when you are young stämde ganska bra in på just Halmstad.

Ever since I was eight or nine
I've been standing on the shoreline
Always waiting
For something lasting
Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away

Oh this town
Kills you when you are young

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback