♫ Ctrl alt delete


På en ö utanför Norrtälje tjugohundrasex. I gympasalen (som alltid var full av lek & bus – jonglörer, gycklare, akrobater, eldartister & annat löst folk) spelades huvudsakligen Svenska Akademin och Nationalteatern.  Under den här låten försökte Robin ”Rocko” tappert (men tämligen hopplöst) att lära mig jonglera med käglor. Jag suckade med ”amen det gååår ju inte” & han sparkade på mina converseklädda fötter för han tyckte att jag stod fel (tydligen viktigt att stå rätt när man jonglerar.. Även om man inte ens kan hålla två käglor i luften i lika många sekunder). Eftersom Rocko är av envis karaktär så var det enda som avbröt honom att Salza & Staffan(?) kom infarandes fäktandes med värjor. Tack Salza, det var den snyggaste räddningen någon gett mig på länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback