Lately..


Mycket musik på sistone, blir lätt så tidvis. Idag har jag varit uppe alldeles för tidigt efter att ha lagt mig för sent, sovit två timmar på en soffa och försökt dricka kaffe utan mjölk. Jag har ett ganska tomt kylskåp, innehållslöst skafferi och min frys är inte mycket bättre... Förkylningen är inte bättre och jag orkar inte ta mig till maxi.

Har läst igenom Håkans "PS Lycka till ikväll", fascinerande. Kände att jag också ville vara on the road, på väg, i centrum för infernon. Något intensivt. Någon som inte är som jag. Älskar fotoböcker. Älskar upplägget foton, text, låttexter.


Se dig för lillebror, här kommer lyckan.
En liten pojke i för stora skor säger: 'Ja, Jag ska nog lyckas.'
Se dig för lillebror, här kommer lyckan.
En liten pojke i för stora skor säger: 'Jag ska nog lyckas.'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback