ramlar


jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din




[P; minns du festen i trapphuset? Minns du den kvällen? Det var en betongsommar, jag minns att du hade fjärilar i ögonen när du log & stjärnor i ditt skratt. Minns hur du tryckte upp mig mot trappräcket & nafsade efter min underläpp; jag tror mina ögon sa allt du ville veta. Du kände mig. I like it rough. Jag hade blåmärken över halva ryggen dagen efter (& lycka i själen). Du kunde mig, jag saknar det, att ha någon som vet vem jag är. Saknar dina trevande händer. Varma läppar. Miss you.. & någonstans spelades "Ramlar" med Håkan & du viskade mot mitt nyckelben "jag var ingen, du var aprilhimlen"]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback