When I leave


Så jäkla omotiverad. Känner att jag springer fram & tillbaka överallt hela tiden, till datorn, till tvn, till jobbet, till stan, till tjotahaiti. Katten har snott min säng, så just nu sitter jag i ena hörnet intryckt mot väggen medan han ligger & sover. Det rycker i hans tassar, morrhåren rör på sig & tungan är lite utanför. Hur sött som helst :) Har varit sjukt seg idag, skrivit klart en komplettering i journalistiken, nu har jag bara litteraturen kvar sedan är jag klar. Underbart även om ångesten hänger över mig - vad ska jag göra nu?! Det är tusen saker jag vill göra i höst som ekonomin dödar (CBY, Bokmässa mm). Plus att jag ska ha råd att leva & vara med häst i sommar.. Jag vill inte ens försöka mig på den ekvationen i förväg....

Ska strax till stallet, tar hand om Flash idag för Anne-Lie hinner inte, ska bli kul! Sedan är det även sista måndags-lektionen jag rider för denna terminen... Kommer sakna någon som "skriker" på en under sommaren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback