When the world spins too fast


Allt går så snabbt, redan tisdag.. Är fortfarande sjuk, men dock bättre. Funderar på om jag orkar dra mig in till stan en snabbis idag, skulle dels behöva handla en ny kalender, missar alldeles för mycket saker utan en, samt sätta in julklappspengarna på kontot.. Ny mobil får vänta tills jag har fått min lön & varit i Göteborg, tror jag.. Mycket som händer i veckan, i morgon är det lugnt, på torsdag är jag bjuden till Emma som fyller år och det är styrelsemöte på kvällen, på fredag jobbar jag kväll, samt jobbar hela lördagen. Förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk på torsdag, hade varit kul att träffa lite människor igen ;) känns lite sådär om jag åker ner till stan idag, ser ut som ett vrak och kommer ihåg när jag "kanske" hade lugninflammation och så fort jag hostade så såg alla omkring en skräckslagna ut.. Får dra på mig en tröja med texten "förkyld, inte svininfluensa.."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback