Wind in the Willows


Läste ut Den tredje brodern igår, den blev aldrig så bra som jag trodde att den skulle bli. Grr. Dessutom har jag börjat reserverar böcker på bibblan, weird; oftast är jag snarare en sådan som får be personalen rota i magasinet... Läser ju sällan "nyheter" eller populära titlar.. Men nu har jag ~fyra reserverade titlar + att min lista över böcker att läsa börjar springa iväg.. Lyckades ju inte hitta de böckerna jag ville förra gången, tror kanske systemet på biblioteket kärvar? Det stod att både Hildebrants & Mankells böcker skulle vara inne, men jag kunde inte hitta dem. Kanske tappat mitt otroliga bibliotekssinne?

Möte med tävlingssektionen senare; jag & Amanda ska gå ut till Maxi och köpa fika vid tre. Lite orolig för mitt knä.. Hoppas det är bra plogat! Ska även rida Zeus & Pieces, lite svårplanerad dag idag.. Men det löser sig förhoppningsvis. Pieces var så jävla fin & söt igår, lycklig över att få ha kommit ut i hagen lite :) ska ju även rida lektion ikväll, undrar vilken häst jag får ;o

Nu ska jag skriva en att köpa-lapp & fixa iordning mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback