Let me introduce: Hugo!


Viska är halt. Eller, Viska var halt innan, hann inte ens trava två varv på volten innan Sofia började kolla på henne & kommentera. Hon kändes väldigt ojämn, ungefär som i söndags. Vet inte vad jag ska tro, önskar att det är sedan transporten hit. Hon var väldigt tjock i bägge bakbenen.. Usch.

Idag var jag & pappa dessutom & köpte en ny skrivare.. Min gamla visade sig visst vara gammal som gatan, minst tio år sa pappa. Fanns inte saker att få tag på till den. Jag är numera lycklig ägare av en HP Deskjet F4210, skrivare, scanner & kopiator. Lycka kommer ibland i de simplaste tingen. Den ska få heta Hugo. Eftersom det var det som föreslogs av en vän :) och jag är för lat för att komma på något annat...

I morgon är det US möte & jag ska försöka plugga lite.. Eller skriva manus. Lite självdiciplin vore jävligt bra!



Kommentarer
Mikki

Jag måste få träffa honom, Hugo alltså ;D

2009-09-07 @ 11:38:09
URL: http://mmikkii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback