I wonder how, I wonder why; yesterday you told me 'bout the blue blue sky


Saknar mitt skrivande, saknar inspirationen, saknar motivationen. Borde fortsätta, plocka upp gamla projekt och skriva, bara skriva, flyta med orden. Måste städa mitt rum, måste flytta tillbaka till mitt rum. Bott i köket i minst två veckor nu.. Fan, det funkar inte. Måste ta tag i mitt liv. Jag känner inte igen mig själv. Jag blir inte arg/irriterad/ledsen över ingenting, det är något som fan inte stämmer. Blev fan rädd för mig själv på framhoppningen igår - kände inte igen mig själv och mitt agerande. Jag fattar inte- press/stress har fan aldrig påverkat mig innan, och jag har fan varit vid gränsen vid mänskligheten & vänt ett par gånger.. Blir lite lack, lite sur. Mitt knä gör fortfarande satans ont; ipren & olika liniment, sover med värmande bandage. Vet i fan om det hjälper. Får ont så fort jag går, kommer knappt till stallet förräns det värker & bankar. Orkar inte ta mig till en läkare, låter det läka själv, är det inte bättre inom.. ett tag så bokar jag tid. Är bara rädd att det kommer sätta sig i ryggen; det har ju antagligen vandrat från foten till knät, och en dag kanske det sätter sig i höften/ryggen.. Hoppas inte.. Nu ska jag dock städa mitt rum, ganska nyss hemkommen från ett styrelsemöte, hoppas att ha städar så jag bara kan dammsuga & flytta in i morgon..

Att göra listan:
- Städa rum (!) - Idag
- Plugga (!) - Imorgon
- Organisera & investera mitt liv & rum (ev. möblera om) - skaffa lite jävla koll helt enkelt
- Börja skriva
- Skaffa tillbaka den gyllene pärmen, planera US 2010, gå på möten mm.
- Vid tid; börja blogga på mina 2 "hemliga" bloggar
- Vid tid & självförtroende; skicka in projekt till bokförlag


Är även nyfiken på vilka som är här & läser? Har koll på ~5 st.. Vilka är ni andra? ;o



Kommentarer
T

Håller koll på dig här tjejen, lite diskret (trodde jag iaf) vi får fika någon dag och ta igen alla stora drömmar och försvarstal. ;)

2009-11-09 @ 23:23:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback