Falling out of love at this volume


Sitter i sovrummet & väntar på att internet ska slockna, så som det alltid gör här inne.. Dagen har varit sådär - Loke gick bra ikväll på lektionen, men han har blivit tjafsigare i munnen, slår med huvudet. Han var duktig och kunde till och med trava över längda travbommar (det ni! Maggan sa till och med "kors i taket") Han behöver dock klippas snart igen.. Ännu en sak för mig att göra inom en snar framtid.

Veckan är ganska full av saker att göra, bland annat Gekås, eventuellt åka med Anne-Lie & prova sadel till Flash, Emma fyller år på lördag & Angeliqa på söndag.. Jobba fredag, plugga hela veckan. Höll på att dö tidigare idag efter 50 sidor studielitteratur. Två timmar i ett gym låter mer lockande - fatta allvaret?! Sedan fick jag känna mig allmänt kasst på läxhjälpen när barnen behövde hjälp med matten; Emma är liksom suppose to be mattesnillet. Svenska, engelska & litteratur är mina specialitéer.

Så veckan kommer betyda fullt upp - imorgon är det trehundra% plugg som gäller - och vakta hunden. Får även ta en runda uppom stallet och klappa på Loke. Men nu; handlingslista, ev. korsord & sedan sova.. Upp tidigare i morgon..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback