Blackmore's Night


Soft musik.. Tror jag kanske kan skicka in första utkastet till slutuppgiften utan att bli hängd, skjuten, halshuggen & bränd på bål av lärare nu. Oroar mig dock för fotnoterna och källhänvisningar och flummighet och att jag inte har en jävla aning om vad jag skrivit fyra sidor om...

I morgon ska jag:
• Läsa minst en bok (Narnia; Kung Caspian och skeppet Gryningen, tror jag)
• Plocka på mitt rum
• Sortera mina projekt
• Sortera betalda/obetalda fakturor (ouch)
• Skriva ut vissa projekt
• Skissa på julklappar

& på onsdag är det Pay'n jump - dock ska jag & ponnyn nog inte vara med - det har inte känts bra på sistone. Innan den ska jag dock inom stan med mamma - hade tänkt köpa lite pärlor och ev. göra lite halsband/armband/mobilsmycken/något ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback