; books 2012


Totalt: 98 lästa
Svenska: 58
Engelska: 40
 
E-böcker: 10
Egen: 24
Lånad: 64 (bibliotek eller av kompisar)
 
Mest lästa genre: barn & ungdom (49), skönlitteratur (18), fantasy (15)
Mest lästa författare: Richelle Mead (8)
Mest lästa månad: december (17)
 
Betygsättning, 1-5 (boktipset):
1: 0
2: 6
3: 30
4: 45
5: 17
 
Utanför min "comfort zone": har läst ganska mycket fantasy (en del av det jag klassat som barn & ungdom har inslag av fantasy). Har nästan alltid varit lite emot fantasy, men Twilight-serien fick mig att börja leta efter bättre fantasy och Richelle Meads serier är fantastiska. 
Vill jag läsa 2013: mer klassiker, läsa ut de böcker jag äger först istället för att låna.. 
 
Köpta böcker: 44
Favorit/er: The Fault in our Stars av John Green, The Night Circus av Erin Morgenstern. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback