; lite mer levande


Sjukt matt är jag, imorgon blir det nog kort sovmorgon (sist jag försökte slutade det ändå med att jag vaknade halv åtta, hmm..) och sedan kurslitteratur. Tog ett break nu ikväll, kände efter om jag verkligen skulle lära mig något om jag satte mig med kurslitteraturen & kände bara att nej, det skulle jag inte. Så jag läste Janina Kasteviks debutroman Slottet av is iställetJanina bloggar och jag har följt hennes blogg ett tag nu och när jag såg att hennes bok fanns i Växjös bibliotekskatalog lade jag in en reservation på den och hämtade ut den idag. Jag behövde något lättläst (barnbok) och något svenskt nu efter dessa två galna veckorna. Hoppas att jag har mer läslust och tid i helgen - insåg när jag var halvvägs in i Janinas roman hur jag saknar läsningen och den avkoppling som den ger (en annan faktor som kan spela in är att jag låg i sängen under en varm filt..).
 
Ska strax sova, så skönt att jag inte ska tillbaka till universitetet förrän i början på maj. Innan dess är det hemtenta, en veckas praktik, PBL-arbete och en flytt som gäller så lär nog lyckas hålla mig upptagen ändå...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback