; deadlines


Hemtentan inskickad, dags för ångesten att infinna sig på riktigt. Jag vet knappt vad jag har skrivit och handen har fortfarande krånglat under dagen. Jag har inte packat klart inför Halmstad, bussen går härifrån om sju och en halv timme och jag borde sova, är lite av ett mysterium hur jag ska orka kånka alla packning till bussen men det får väl gå. Förhoppningsvis kan pappa hämta upp mig på lunchen när jag kommer fram så jag slipper byta buss och ha mig. Lär inte bli så mycket ro, PBLen drar igång på riktigt nu och jag har bokat upp mig hela helgen och har dåligt samvete. 
 
Helgen består i alla fall av hästar och hästmänniskor vilket för det mesta är trevligt, frun ska tävla på söndagen så jag ska vara hästskötare och allt annat som det innebär (mental coach, psykolog mm). Ska även ha tid att hänga lite på HYPE (kulturevenemang) där systeryster jobbar i caféet på kulturhuset så jag lär få se lite scenpoesi och annat trevligt om jag umgås med henne. 
 
Dags att packa klart och sedan försöka sova ialla fall några timmar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback