; more books


Till mitt försvar... det var längesedan jag beställde böcker. Faktiskt.
 
På väg just nu:
* Every day av David Levithan
* Jellicoe Road av Melinda Marchetta 
* Coraline av Neil Gaiman
* How to say good bye in robot av Nathalie Standiford
 
Beställda för några minuter sedan:
* Off magazine street av Everett Capps (manuset till en av mina favoritfilmer)
* Just Henry av Michelle Magorian  
* The night circus av Erin Morgenstern  
* Every you, every me av David Levithan
* Extremely loud & incredibly close av Jonathan Safran Foer
 
Nu ska jag bara komma på ett bra sätt att dölja dessa inköp för min mor.. Eftersom de är beställda till hennes adress så kan det bli vissa... svårigheter med det dock. Så jag ska nog förbereda ett försvarstal nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback