; the future


Vill tro att det finns en mening med allt, vill tro på lyckliga slut, vill kliva in i sagoböckerna. Vill prova hattar hos The Hatter, vill stå bredvid stenbordet & följa skriften med fingrarna, vill ligga & räkna körsbärsblommor & bli bländad av solen, vill höra sagobrunnens dova berättelser. Jag har skjutit upp vissa saker, men jag tror jag är klar med det nu. Get over, move on. Tror att det är dags att ge sig av, tror det är dags att möta hösten i en annan stad. Vet inte riktigt vad jag vill än, men det är två månader kvar att ändra sig på, två månader kvar att vela & tveka & fundera. & sedan ett par månader till att verkligen fundera, innan det är dags att välja väg. Välja framtid. 

Dags att skriva en egen saga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback