; kärleksgnabb (jag & Icka)


Åker bil, pt 1
Jag: Men alltså.. jag byter hellre tuggummi* med någon än tvättar någon annans tvätt.. Fyfan för att röra någon annans äckliga kläder..
Icka: Alltså du är så jävla skum.
Jag: Jaa, men det visste du ju redan?
Icka: Mm.. *kollar skeptiskt på mig*
Jag: Jag kan ju inte bara sluta vara skum? Tänk så konstigt om jag bara blev normal helt plötsligt?
Icka: Då hade jag fan ringt psyket.

*vi hade faktiskt diskuterat det här med att byta tuggummi dagen innan på väg hem, så det var inte bara så att jag bara kom på det rakt upp & ner.

Åker bil pt 2
Icka: Jag funderar på om vi skulle skritta ut.
Jag: Vi som i du & Smucko eller vi som i er + mig & Pices?
Icka: Ni kan följa med om ni vill.
Jag: Mm, det vore kul.
Icka: Men din häst får sköta sig, jag tänkte rida barbacka... *kollar skeptiskt på mig*
Jag: Jaa men det gör han säääkert.
Icka: *mumlar något*
Jag: Du råkar inte ha en halsrem jag kan låna?
Icka: *kollar mordiskt på mig*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback