Lite fattigare, lite lyckligare


Råkade ha mer pengar än jag trott, så idag för att dämpa lite ångest tröstshoppade jag lite böcker. Egentligen skulle jag bara (känner ni igen den meningen? ;o) ha Evanovichs nya Sizzling Sixteen, har jag liksom alla andra femton böcker måste jag ju ha denna också, eller? Sedan råkade det ju finnas kampanjen 3-pocket-för-99kr... Hur många gånger ska jag falla för den? Jag som egentligen inte ens gillar pocket... Men det blev tre stycken i alla fall, impulsköp, sådana som finns på min 'vill läsa lista' på boktipset; Nick & Norahs oändliga låtlista, Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn? samt Borta bäst. Har länge kikat på Björn Sotlands böcker - och Vad är så skört... verkar vara bra, läste även en rec på Nick & Norah som fick mig nyfiken. Borta bra är faktiskt mest för att jag är sugen att lyssna på Kadefors när hon kommer hit till bibblan :) Lite fattigare, lite lyckligare.

Trackback