All the things I didnt do..


Klockan är tolv, och jag har inte:
• burit ner min tvätt
• burit upp mina rena kläder
• tömt diskmaskinen
• städat mitt rum
• förberett mig själv/argument för debatten i morgon
• pluggat/skrivit
• tänkt ut ett sätt att rädda världen

Istället har jag:
• hängt på facebook
• nyst en jävla massa gånger
• beställt den underbart snygga kjol/klänningen på internet
• busat med katten/snackat med syrran
• bloggat

Effektivitet! Kanske ska göra någonting innan mamma kommer hem och skäller på mig..

Såg dessutom att jag är automatiskt anmäld till ett event på eldsjäl den 21 dec 2012.. Vi ska tydligen gå under tillsammans, som ett äkta community ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback