Monday monday monday


Yay, kreativ rubrik. Sitter vid köksbordet och lyssnar på lite musik, har kopierat betyg och omdömen och gudarna vet allt. Har skrivit ~femton rader på mitt personliga brev, vet inte vad jag ska skriva. Kasst. Tror jag lyckats välja ut vilken novell jag ska använda.. Men vet inte än - ska jag köra säkert eller satsa? Novellen som finns i mina tankar är ett osäkert kort - den andra känns mera säker, eller jag vet inte.. Suck. Ingenting känns säkert nu. Världen snurrar lite för mycket och snabbt just nu, jag står inte så jävla stadigt längre.

& jag vill vara liten igen & blunda för världen, leka kurragömma med spöken & tappa bort mina alldeles för stora tumvantar

vi är alla barn av vår tid



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback