; books bought january


Min kundvagn på adlibris började bli tung & dyr, så jag skickade ivägen en beställning tidigare idag. Har dock bestämt att inte köpa fler böcker (gäller ej studielitteratur eller present-böcker) förrän jag läst de som ligger på rummet, så med lite tur får jag väl beställa böcker lagom till sommaren. 
 
Dagens beställning blev:
 
C.S Lewis, Complete Chronicles of Narnia (men nej, jag är inte alls nörd)
Jenny Valentine, The Ant Colony
Yann Martel, Life of Pi
Miranda Kenneally, Stealing Parker
Stephen Chbosky, Perks of being a Wallflower
 
Ska läsa om Narnia, på engelska denna gången - och i ordningen som Jack skrev böckerna. Life of Pi vill jag läsa innan jag ser filmen, Valentine för att jag läst och gillat hennes andra böcker och de andra två är tips från bokbloggare som jag tyckte var intressanta. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback