En inblick i mitt liv; en av mina livsviktiga listor


Jag är en listmänniska, jag gör listor för att veta var jag är, var jag har varit & vart jag ska. Just nu ser min lista ut ungefär såhär:

 • Leta upp min telefonräkning
 • Gå till banken & skaffa ny/lås upp bankdosa
 • Skriva klart min uppsats (deadline kl 10, fredagen 23:e)
 • Köpa Earl Grey
 • Fylla i ansökningar & skicka in till skolor
 • Leta upp projektmappen för mitt projekt "Kaos"
 • Städa mitt rum
 • Börja skriva igen
 • Hitta lite motivation

Roligare än såhär blir det faktiskt inte.. De tre sista punkterna är nästintill obligatoriska på alla mina listor på sistone.. Det borde också stå: lära barnen svenska, predika om böcker & läsning, men det får jag ta någon annan gång...

Musik ikväll (spotify): Marit Bergman



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback