Årets bokrea!


    
 
Hade egentligen inte tänkt handla några böcker på rean i år, har redan alldeles för många olästa böcker i bokhyllan, men så började jag se alla andras inköp och vips så satt jag på adlbris och sedan bokus och handlade böcker. På bilderna ovanför ser ni inköp jobbet (gallrade böcker). Köpte även Det står ett rum och väntar på dig av Ingrid Carlberg samt Khashayar Naderehvandis debutroman Vilar i era outtröttliga händer på Akademibokhandeln. Titlarna nedan länkar till Goodreads.
 
Från Bokus kom följande böcker:
* Morris Lessmore och de fantastiska flygande böckerna / William Joyce
* Telegraph Avenue / Michael Chabon
* Till vildingarnas land / Maurice Sendak
* Grundläggande studier i hoppfullhet och hopplöshet / Linn Spross
* Månulvarna / Malin Ahlin
* Vårt gemensamma liv / Anna Schulze
 
& från Adlibris:
* Godnattsagor för barn som dricker / Marjaneh Bakhtiari
* Utrensning / Sofi Oksanen
* Himmel och helveteJón Kalman Stefánsson
* Änglarnas sorg / Jón Kalman Stefánsson
* Människohjärtat / Jón Kalman Stefánsson
* We Were Liars / E. Lockhart
* I'll Give You the Sun / Jandy Nelson
 
Väldigt nöjd med mina inköp, nu ska jag bara hitta tiden att läsa dem också...
 

 
Book sale in Sweden! I bought the books listed above, the titles lead to their page on Goodreads (most in English) where you can read more about them. I also bought the books in the picture from work. Very happy with my purchases, now I just need the time to read... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback