Old week / new week


Jobbvecka, även om man inte jobbar så många timmar så blir det ändå ganska mycket tid hemifrån eftersom pendlandet tar sin tid. Veckan i övrigt har inneburit kickstart med uppsatsen, lite letande efter kurs(er) att läsa till hösten och lite annat smått och gott. Försöker hitta tillbaka till bloggandet och skrivandet generellt, men det är så lätt att bli distraherad, gå vilse, hitta annat. Är så dålig på att prioritera. Vissa säger att de fått mer struktur på sitt liv under tiden de pluggat, för mig är det tvärtom. Hade sjukt mycket bättre struktur och rutiner under tiden jag jobbade & läste på distans, numera är det mycket mera kaos och så har det varit ett tag nu. Tiden går för fort - eller också lägger jag tid på "fel" saker.

Ska bara vara hemma lördag em + söndag, få lite ordning, har en hel del saker jag borde göra och ägna tid åt innan det är dags för en ny vecka med nya tag. Kommer förhoppningsvis bland annat upp ett inlägg om "Everybody Jam" som jag läste & tyckte om under påsken, ska även försöka få till lite fler inlägg så det inte blir så tomt här. Håll ut lite ni som fortfarande kikar in här då & då; förhoppningsvis ska det bli lite bättre/mer aktivt i fortsättningen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback