New Year


 
 
det blev ett nytt år:
när jag lade in januari 2014 i kodmallen konstaterade jag att det är sjätte året som det är januari här på bloggen. Bloggen har haft många skepnader och utseenden, allt ifrån att vara mera loggbok till att under ett par månader vara renodlad bokblogg;
 
jag har också haft många skepnader under de gångna åren, från journalistikstudent och ridlärare till stallansvarig, till arbetssökande, till högskolestudier. Det första inlägget här på bloggen skrevs under oktober 2008, jag var då arton år gammal och gick andra året på gymnasiet; det här med tid är fascinerade, hur den alltid fortsätter hur gärna vi än hade velat stanna den. Gå tillbaka.
 
De senaste månaderna har bloggen varit ganska ouppdaterad; jag har kommit med undanflykter men den största anledningen är helt enkelt motivation, jag tappade den någonstans. Ett tag tänkte jag lägga ner, starta upp en ny blogg där bara fokus låg på böcker och inte en salig blandning av ungefär allt, som det varit här. Men jag gör ett nytt försök till att hitta motivationen, till att fortsätta här.
 
Ett nytt år, trehundrasextiofem dagar: inga löften, inga storslagna drömmar eller idéer. 
 
Gott nytt år på er alla, hoppas vi fortsätter att ses här.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback