News from a lousy student


 
så sjukt dålig självdisciplin idag, fick min läsplatta så har pysslat lite med den, sedan pluggat lite (alldeles för lite), lyssnat ganska konstant på Lasses nya platta Hosianna (vet inte riktigt vad jag tycker än..) & nu har jag precis läst ut Lisa Bjärbo & Johanna Lindbäcks nya bok Vi måste sluta ses på det här sättet. Väldigt söt och charmig bok som utspelar sig på gymnasiet - jag gillar att det känns i fas, språket & handlingen & beteendet hos karaktärerna passar miljön och åldern väldigt bra tycker jag. Ibland kan det kännas lite "meh" när vuxna skriver ungdomsromaner, men den här var rolig att läsa. 

Jobbar imorgon och på lördag, börjar ett par timmar tidigare än vanligt imorgon då de behövde vikarie så blir ett par timmar på benen.. Hade behövt få mycket mer gjort idag pluggmässigt än jag fick, deadlinen på lördag kväll känns lite tight, men det är ju som tur är inget som examineras... 
 
 

& in English:
Ive been lousy at doing the things I should been doing today, I recieved my e-reader from Sony so spent some time downloading e-books and stuff. Really should have paid more attention to studying but spent most time listening to a new album from one of my favourite Swedish artists and now I just finished reading a new Swedish YA book that I really enjoyed. Im working tomorrow and saturday, so the deadline for my paper on saturday evening will probably be tight cause Ive been way too lazy today... Not good. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback